04.03.2013 09:04


Univerzitní suvenýry si studenti kupují za odměnu i na památku

Autor: Adéla Bilová | Kurz: Online Stisk | Kategorie: Studentský servis

Potřeba vykřičet do světa příslušnost k Masarykově univerzitě, touha mít památku na studium nebo prostá snaha udělat radost. To jsou jen některé z důvodů, proč si studenti pořizují univerzitní reklamní předměty. Většinou se jedná o oblečení nebo praktické drobnosti. Z široké nabídky si vybere i náročný zákazník.

Brno – Ukázat světu příslušnost ke své škole může pohodlně každý student Masarykovy univerzity. Ta totiž nabízí širokou škálu reklamních předmětů pro vlastní studenty i pro veřejnost. Vedle tradičního trička a propisky si zájemci mohou pořídit i třeba hrníček, tašku nebo deštník Adriana Horáková si chce udělat radostv univerzitních barvách. 

Nabídky nejvíce využívají studenti. Nakupují většinou pro sebe nebo věci pořizují jako dárek, když jedou do zahraničí. Nejvíce prodáváme propisky. Ty jsou potřeba pořád a studenti si raději zvolí tu s naším logem než obyčejnou, prozradila prodavačka v knihkupectví na Fakultě sociálních studií Vlasta Ševčíková. Zvýšený zájem o nákup dárku v univerzitních barvách je ve zkouškovém období. Studenti si často něco koupí za odměnu po zkouškách, případně i na památku po ukončení studia, dodala s úsměvem Ševčíková. 

Po propiskách jdou nejvíce na odbyt trička, která si ale podle knihkupkyně častěji kupují děvčata. Univerzitní trička se mi fakt líbí, vybrala jsem si růžové, jen bohužel zrovna nemají moji velikost, svěřila se studentka práv Adriana Horáková.

Reklamní předměty poskytují všechna knihkupectví Masarykovy univerzity a prodává je i rektorát. Ten do všech knihkupectví zboží dodává.

Vedle oficiálních univerzitních věcí má vlastní výrobky i studentská organizace MUNIE. Se svým logem také nabízí trička a psací potřeby, ale i placky nebo třeba polštářky.

Vlastní nabídku měla svého času i Fakulta sociálních studií. Před sedmi lety dala do oběhu různé druhy reklamních předmětů, mezi kterými nechyběl ani nůž na dopisy a obal na telefon. Většina věcí se ale již vyprodala a kvůli omezeným financím se zatím nově neobjednávají. Aby se nám to vyplatilo, musíme objednat alespoň čtyři sta triček. To je teď na fakultu příliš velká zátěž, uvedla pracovnice pro Oddělení vnějších vztahů na Fakultě sociálních studií Magdalena Burgr. Studenti fakulty však zoufat nemusí. Zájem o tvorbu nových věcí máme, jakmile se finanční situace zlepší, budeme na tom pracovat, dodává Burgr.

Přehled předmětů Masarykovy univerzity a cen:

Přehled dříve prodávaných reklamních předmětů Fakulty sociálních studií:

Přehled reklamních předmětů studentského spolku MUNIE:

Klíčová slova: suvenýry, reklamní předměty, Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, MUNIE

Hodnocení příspěvku

1 | 2 | 3 | 4 | 5 (1 - nejhorší, 5 - nejlepší)

Vkladání nových komentářů skončilo.