11.04.2013 15:10


Kontroverzní billboardy nám pomohly, říká ředitel ještědského skiareálu

Autor: Jakub Stejskal | Kurz: Online Stisk | Kategorie: Sport

Lyžařská sezóna na Ještědu je u konce. Díky příznivému počasí trvala déle než obvykle, což se projevilo i v nárůstu počtu návštěvníků. Areálu pomohly i kontroverzní poutače, kterým se v lednu obsáhle věnovala liberecká média.

Autor: Jakub Stejskal

Liberec - Ještědský skiareál se musel v lednu potýkat s kritikou za svou reklamní kampaň. Billboardy, které na něj upozorňovaly, totiž zobrazovaly spoře oděnou dívku stojící pod vysílačem Ještěd. Získal za ně dokonce anticenu Sexistické prasátečko. K billboardům i k celé sezóně, která definitivně skončila v neděli, se vyjádřil ředitel skiareálu Jan Svatoš.

Ještěd z lanovky. Autor: Jakub StejskalByla tato sezóna v porovnání s ostatními delší?

Vzhledem k vývoji počasí byla delší.

Jak se svou délkou lišila od průměru?

Průměrně sezóna trvá zhruba sto dní. Letos návštěvníci mohli lyžovat o dva týdny déle.

Jak hodnotíte tuto sezónu z hlediska sněhových podmínek?

Co se týče přírodního sněhu, byla zima spíše průměrná. Nicméně počátkem prosince bylo dost mrazivých dní, které nám umožnily sjezdovky uměle zasněžit. Totéž se opakovalo i na počátku ledna, kdy po masivní oblevě z přelomu roku opět přišly mrazy.

Museli jste často sjezdovky zasněžovat uměle?

Celkem jsme zasněžovali ve dvou zhruba desetidenních blocích. K tomu jsme občas přidali drobné dosněžení. Tudíž se objem technického sněhu od jiných let příliš nelišil.

Jak hodnotíte tuto sezónu z hlediska návštěvnosti ve srovnání s předchozími roky?

Oproti loňskému roku jsme zaznamenali značný nárůst návštěvníků a vrátili jsme se prakticky na čísla ze sezóny 2010/2011. To je příznivý trend.Sjezdovka Pláně. Autor: Jakub Stejskal

Média se zabývala kontroverzními billboardy upozorňujícími na skiareál. Dokážete říct, jestli areálu pomohla, nebo spíš uškodila?

Vzhledem k nárůstu počtu návštěvníků je patrné, že reklamní kampaň areálu pomohla. Navíc naším záměrem bylo zaujmout a billboardy odlišit. K propagaci hlavně v Libereckém kraji přispěl i zájem regionální přílohy Mladé fronty Dnes, která naší kampani věnovala poměrně velký prostor.

Měli jste na billboardy nějaké ohlasy?

Ohlasy našich návštěvníků byly spíš kladné, což dokládala i diskuze na internetu.

Potkali jste se v sezóně s vážnějším zraněním?

V letošní sezóně jsme naštěstí žádné vážnější zranění nezaznamenali. Hlášených úrazů bylo zhruba sto padesát, ale ve všech případech to byly jen drobnější poranění, jako naraženiny nebo zlomeniny.

Klíčová slova: Lyžování, Ještěd, zimní sezóna, Liberec

Hodnocení příspěvku

1 | 2 | 3 | 4 | 5 (1 - nejhorší, 5 - nejlepší)

Vkladání nových komentářů skončilo.