30.03.2013 10:45


Jak Nicky Tučková hledala svého „rich boye“ a rozjela byznys

Autor: Kristýna Dušková | Kurz: Online Stisk | Kategorie: Publicistika

Že najít bohatého muže není nic jednoduchého, ví i nezpěvačka Nicky Tučková, která o svém hledání natočila úspěšné virální video. Svou brutální angličtinou, textem i videem samotným mnohé naprosto odzbrojila.

Rozjet úspěšnou reklamní kampaň není v době sociálních sítí žádná věda. Masy lze oslovit poměrně snadno a rychle. Ukázalo se, že není nic jednoduššího než vzít naivně vyhlížející blondýnu, která příšernou angličtinou a ještě horší intonací pěje o tom, že chce být „rich“ a že není žádná „bitch.“

V současné době asi nejznámější česká „zlatokopka“ Nicky Tučková nepřestává bavit a z jejího prvního videoklipu se stalo úspěšné virální video, které viděly přes dva miliony lidí. Překvapivé není ani to, že každý druhý uživatel sociální sítě její videoklip sdílel a neopomnělo jej okomentovat přes třináct tisíc lidí.

Kristýna Dušková    Foto: Lucie Schovancová

Z komentářů by se mohlo zdát, že Nicky Tučková rozdělila lidi na dva tábory. Odpůrce, kteří ji nevybranými slovy posílali do horoucích pekel nebo ještě dál, a obdivovatele (nebo spíše řekněme obdivovatelky podobného založení), kteří ji „drželi palečky“ a zuby nehty ji bránili. Pak je tu ještě skupina lidí, kteří tušili, že jde o parodii a dobře se u ní pobavili. Ale omyl, tento virál pouze rozdělil lidi na ty, kteří pochopili a kteří nepochopili, že jde o fake. Redaktor Jiří X.Doležal z Reflexu by jim asi vzkázal, že moc či málo hulí...

Ale nezaměňujme důsledky konzumace lehkých drog s čirou lidskou (ne)důvěrou. Asi se nemůžeme pozastavovat nad tím, že lidé považovali domnělou zlatokopku za autentickou a vzkazovali jí, že ztrapňuje celou (!) Českou republiku. Doba je totiž šílená. A když na internetu kolují takové skvosty jako je videoklip jiné „zpěvačky“ s dost vypovídajícím názvem Pejskové se koušou, který je opravdu myšlen smrtelně vážně, nelze se už divit ničemu.

Jaké pak muselo být pro posměváčky a obdivovatele zklamání, když se k virální kampani přihlásil portál Chytryhonza.cz, který se zabývá finančním poradenstvím. Jak se záhy ukázalo, video s hloupou blondýnkou, kterou parodovala i moderátorka americké talkshow Chelsea Lately, mělo jen poukázat na to, jak cesta k finančnímu obohacení vypadat nemá. A povedlo se! S tragédkou Nicky se tvůrci trefili do černého. Škodolibá lidská touha pobavit se u cizího neštěstí je nekonečná. Bohužel? Pro tvůrce kampaně spíš bohudík...

Klíčová slova: Nicky Tučková, rich boy, virální video, reklamní kampaň, chytryhonza.cz

Hodnocení příspěvku

1 | 2 | 3 | 4 | 5 (1 - nejhorší, 5 - nejlepší)

Vkladání nových komentářů skončilo.