06.03.2011 08:27


Hromadné nakupování - spolu a levně

Autor: Petra Andrýsková | Kurz: Online Stisk | Kategorie: Zpravodajství

Slevové portály jsou fenoménem, který pronikl na český trh a během krátké doby se stal nedílnou součástí českého internetového obchodnictví. V Brně mohou zákazníci využít i více než stovky nabídek každý den.

Studentka Kateřina Vývodová nakupuje ve slevě. Autor: Petra Andrýsková.Brno - Zakoupit si lidé mohou nejen pokrmy jako grilovaná žebra nebo tatarský biftek, ale také poukazy na cvičení, masáže i celé víkendové pobyty. Některé portály oslovují vytipované firmy, jiné zveřejňují slevy od podniků, které se samy nabídly. „Slevové portály nás oslovily jako první. I když nejsme hromadným slevám nakloněni, nakonec jsme také nabídli zákazníkům slevu. Je to boom, který návštěvnost našeho podniku zvýšil jen lehce,“ řekla pracovnice Studia Line Veronika Rosinová, které nabídlo na slevovém portálu čokoládovou masáž.

Podle manažera portálu Megasleva Daniela Hutníka více než čtvrtinu slev nabízejí samy firmy bez předchozího kontaktování. „Podnik, který se sám nabídne, nejprve prověříme a pak mu poradíme, jak slevu nastavit. Snažíme se vybírat jen slevy, které by pro naše zákazníky mohly být zajímavé. Skoro polovinu firem proto musíme odmítnout,“ vysvětlil Hutník.

Situace v jednotlivých městech je podle Hutníka přímo úměrná velikosti města. „Nabídka v Brně je srovnatelná s jinými krajskými městy. Jediné místo, kde je situace ojedinělá, je Praha, kde je velký přetlak obchodníků nabízejících své slevy,“ popsal Hutník.

S rostoucím počtem slevových portálů se objevily i stránky, které nabídky sdružovaly. „Slevín jsme založili v září, kdy existovalo jen asi patnáct portálů. Každý den jsme byli vzhůru do půlnoci, abychom přepsali nabídky, dnes se již vše dělá automaticky,“ řekl projektový manažer serveru Slevín Ondřej Andrle.

Slevové portály zveřejňují nabídky od poskytovatelů slev, tato sleva je však aktivovaná jen v případě, že si ji objedná určený počet lidí. Pokud je sleva aktivovaná, stačí zaplatit požadovanou částku a na zadaný e-mail přijde zákazníkovi poukaz. „Slevy na portálech kontroluji každý den. Líbí se mi, že můžu hodně ušetřit. Poslední dobou jsou ale nabídky pořád stejné, chtělo by to změnu,“ řekla studentka Kateřina Vývodová.

Klíčová slova: slevy, slevové portály, Brno

Hodnocení příspěvku

1 | 2 | 3 | 4 | 5 (1 - nejhorší, 5 - nejlepší)

Vkladání nových komentářů skončilo.